قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 125

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ب.ظ

در آفتاب!

می گویم ای بلند، بلندی ، بلند تاب!

از گیسوان خویش شرابی فراهم آر

و مستی صراحت آنرا

در خلق های مرده رها کن...

رضا_براهنی

🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹

غم، فرستاده عشق است عزیزش دارید

که غریب است و زِ اقلیم وفا می آید...

طالب_آملی

.......

تپش هایم خلوت عاشقه مرا

 باتو بهم می زنند ‌...


می خواهم وقتی من و تو 

در دنیای بزرگمان که در آغوش تو 

پنهان است هستیم ، 


هیچ چیزی !

حتی صدایِ ضربان قلب هایم هم

 بهمش نزند !


چرا اینگونه بی قراری ای_من !

.....

تا غرق شدم ، غرق به رویای محالت 

دل گفت :چرااااا؟؟ وای به من ، وای به حالت  !!!

مولانا

.....

در عطر فروشی ها

در گل فروشی ها و کتاب فروشی ها

و هر جا که نشانی از درختان و گل هاست...

ناخودآگاه می گریم!


تو را بسان سبزینه ها

دوست دارم

بسان رُستن به وقت رستگاری

و باران

که می تواند طراوتی دو چندان را

به زیبایی ات بیافزاید!

حمید_جدیدی

......

وَ ناگهان 

مرگ می آید 

زندگیِ نکرده ات را

مثل سیگاری 

حلقه حلقه دود می کند ؛


وَ آب از آب ِ زندگی 

تکان نمی خورَد ...

ترنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">