قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 131

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

دوستت می دارم و بیهوده پنهان می کنم 

خلق می دانند و من انکار ایشان می کنم


عشق بی هنگام من تا از گریبان سر کشید

از غم رسوا شدن سر در گریبان می کنم

سیمین_بهبهانی

.....

جهان نـو شد 

و من یک سالِ دیگر بیشتر دوستت دارم!

برای من فرقی ندارد

 نـو شدن در زمستان و ژانویه باشد 

یا در فروردین و بهار!

برای من هر روزی از دوست داشتنِ تو یعنی نو شدن!

یعنی بابا نوئل داشتن و حاجی فیروز دیدن!

یعنی تو را داشتن

بوییدن

نفس کشیدن!!...

لیلا_هنگروانی

.....

تو

بازمانده ی آخرین نسل معشوقان جهانی

بدون بوس و کنار

بدون آغوش...

شاید حتی وجود نداشته باشی!

بی اینهمه اما

هنوز

دوستت دارم...

 کامران_رسول_زاده🌱💞

.....

🌹آغوش تو ...


          همچون ....


  موسیقی بی کلام است ....


   روی هر نت آن ....


   میتوان تا قیامت ....


  شعر های عاشقانه سرود ...!!!


❤️💗❤️

دوستت دارم

دوستت دارم

وپنهان کردن احساس

پشت واژه های شعر

آسان نیست

آنچه که پنهان می ماند تنهایی ست

که آن هم

در نیمه شبی آشکار می شود

دوستت دارم

و رویای بوسه ای را می بینم

که تو در آن

پیش قدم هستی ...

محمد_شیرین_زاده🌱💞

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">