قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 130

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

شادا بهار 

که دست مرا گرفته 

نمی‌دانم به کجا می‌برد 

شادا من 

که دست بهار را گرفته 

به خانهٔ خود می‌برم ...

شمس لنگرودی

......

یک جرعه آفتاب

از صبح ِ اوّلین...

یک بوسه از طلوع ِ لبانت به وعده گاه..

نوشانی ام 

- اگر به نگاه ِ خود آشکار !

شعری کنم

- مصرع به مصرع شکوفه بار

در فصل ِ وصل ِ با تو

- شکیباترین بهار......

گویا_فیروزکوهی 

.....

تو ﺭﺍ یوﺍﺷکی ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ


ﻣـﻦ ﻫﻨـوز ﮔﺎﻫـی یوﺍﺷکی 


ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﺭﺍ می بینم . یوﺍشکی 


ﻧﮕﺎﻫﺖ میکنم . ﺻﺪﺍیت میکنم


ﺑین ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷــﺪ  ﺍﻣﺎ ﻣﻦ 


ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ یواشکی ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
م.ر م.س

نظرات  (۱)

۰۹ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۲۸ احسان شریعتی
وقتی قافیه ی اشعارم تو باشی

ولی متاسفانه قالب شعرهایم نیمایی است و از قافیه و ردیف خالی :))
پاسخ:
سپاسگزار نکته سنجی شما هستم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">