قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 133

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

حس می‌کنم کنار تو از خود فراترم

درگیر چشم‌های تو باشم رهاترم


دلتنگی‌ام کم از غم تنهایی تو نیست

من هرچه بی‌قرارترم...بی‌صدا‌ترم


گاهی مقابل تو که می‌ایستم نرنج

پیش تو از هر آینه بی‌ادعاترم


قلبی که کنج سینه‌ی من می‌زند...تویی

من با غم تو از خودِ تو آشناترم


هر لحظه اتفاق می‌افتم بدون تو

از مرگ‌ها و زلزله‌ها بی‌هواترم


حالم بد است...با تو فقط خوب می‌شوم

خیلی از آن‌چه فکر کنی مبتلاترم... 

اصغر_معاذی

......

زنگ زدم

زنگ زدم که بگویم

فردا شاید بروم

و به این زودی برنگردم

فقط آب تنگ ماهی را عوض کن

و هر وقت قهوه می خوری

از یاد نبر

ته فنجانت را نگاه کنی


نیستم اما قرارمان را فراموش نکن

هرگز،

بی من فروغ نخوان

بی من عود نسوزان،

به کسی دل نبند.

عطرت را….

عطرت را حرام کسی نکن که من نیست.

و حواست به سرشانه ی پیراهنت هم باشد

بوسه ها و دعاهایت را

به چهار طرف

و محض احتیاط

به هشت طرف فوت کن


زنگ زدم که بگویم

گاهی به یاد من بیفت

و به سیاره ام نگاه کن

که زیاد دور نیست

و گل سرخی هم ندارد

و اگر به سینما یا تاتر رفتی

دو بلیط بخر

یکی از همین روزها،

دوباره به رویایت ،

باز خواهم گشت.

با گیسوانی خوشبخت تر از پیش ..

زنگ زدم که همه ی اینها را بگویم

اما کسی گوشی را برنداشت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۰
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">