قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 129

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ق.ظ

جانِ دل ؛

باور کن من هم دوست دارم جمعه ها

آرامتر نفس بکشم ...

چای زعفران دم کنم با چند دانه هِل

و با خیالی آسوده

تکیه کنم به دیوارِ خیالت ...

فکر کنم ، فکر کنم ، فکر کنم ....

و لا به لایِ دریایِ دلتنگی هایم ،

ناگهان بیایی و بگویی :

هفته بدونِ منِ سختی بود جانم !

جمعه‌مان بخیر ...

 سیدطه_صداقت

.....

شنبه‌ها

همین که 

یادم می‌آید رفته‌ای

تا آخرِ هفته

حالم بلاتکلیف می‌ماند

نه خوب می‌شود

نه خوب می‌شود...!

..

آدم

اگر عاشق باشد

برای دوست داشتنش

دلیل نمی‌آورد

چرتکه نمی‌اندازد

حدومرز نمی‌گذارد!

آدم

اگر عاشق باشد

تمام قد دل میدهد،،،

لیلا_مقربی

.....

بیا خاص باشیم

بیا وسط یک جمع دوستانه 

چشم ها را گرد کنیم

من ابروی راستم را که بالا انداختم

تو چشمهایت را کمی غمگین کنی!

و هیچ کس نداند

که من 

پرسیده ام دورت بگردم؟؟

حامد_نیازی

.....

دلم برایت تنگ شده است

و وقتی که میگویم تنگ 

نه مثل تنگیِ پیراهن

دلتنگیِ من

مانند کشتی ای است 

که بجای اقیانوس و دریا

او را در حوض خانه انداخته اند…!

وحید_‌عیسوی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">