قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 120

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

فال‌مان هرچه باشد

باشد ...

حال‌مان را دریاب !

خیال‌کن حافظ را گشوده‌ای و می‌خوانی :


« مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید »

محمد_علی_بهمنی

.....

فال حافظ خبری داد که خوشحال شدم

"که ز انفاس خوشش" عاشق این فال شدم


چشم و ابرو و رخ یار  چه  زیباست ولی

من  گرفتار  لب و فتنه ی یک خال شدم

حمید_بیرانوند☺️

.....

چه شد این چشم من ملحد افسانه پرست

تاری از موی تو را دید و مسلمان تو شد


علی_نیاکوئی_لنگرودی 🍁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">