قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 119

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ

👌🌹👌

فرقی نداشت 

              دیشب و امشب برای من

جز آنکه بر نبود تو 

               یک شب اضافه شد...

نجمه_زارع

.....

😔👌👌

امشب اندوه تو 

بیش از همه شب شد یارم ..

وای از این حال پریشان 

که من 

امشب  دارم ...!

......

چشم مستت چه کند با من بیمار امشب

این دل تنگ من و این دل تب دار امشب


آخر ای اشک دل سوخته ام را مددی

که به جز ناله مرا نیست پرستار امشب

رهی_معیری🌷

......

ای کاش نریزد

به هم ارامشِ روحت! 

من بندِ دلم

بر رگِ اعصاب تو بند است !

نفیسه_سادات_موسوی

.....

👏👏👏❤️❤️❤️


کاش امشبم ان شمع طرب

 می آمد...


وین روز مفارقت به شب 

می آمد...

؟؟؟

.....

کاش امشبم آن شمع طرب می‌آمد

وین روز مفارقت به شب می‌آمد


آن لب که چو جان ماست دور از لب ماست

ای کاش که جان ما به لب می‌آمد

رهی معیری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">