قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 118

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

تو مــــ🌛ـــاه را

بیش تر از همه دوست می داشتی

و حالا

ماه هر شـــــــــب

تو را به یاد من می آورد....

می خواهم فراموشت کنم

اما این ماه

با هیچ دستمالی

از پنجره ها پاک نمی شود....

رسول_یونان

.....

میخواهم تو را در آغوش بگیرم

سرت را روی زانوهایم بگذارم

و

ذره ذره ات را پر از شعر کنم!

اما

میترسم وجودت بوی شعرهایم را بگیرد

به خانه که میرسی

بازخواستت کنند؛

که کدامین شاعر پرچانه تو را سروده ...

ندا_عبدی

.....

لطـفی کن و 

      در خلـــوت محـزون من 

      ای دوست ...


      آرام  و  قـــرار  

      دل دیـوانه ی من باش ...

مهدى_اخوان_ثالث❤️

.....

به همین سادگی 

هر شب

از کسی که دوستش داریم

دورتر می شویم ...

همان لحظه که با خودمان می گوییم ؛

بگذار امشب هم

پیامی نفرستم

تا ببینم 

کِی خودش آنقدر دلتنگ میشود

تا از من خبری بگیرد ...

فرید_صارمی

.....

امشب تمام حوصله‌ام را 

در یک کلام کوچک 

در تو خلاصه کردم 

ای کاش می‌شد یکبار 

تنها همین یکبار 

تکرار می‌شدی 

تکرار...

قیصر_امین‌پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">