قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شاعرانه 115

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

‍ دوبـــــاره پـــــر زده ام در قفـــــای تو

کبـــوتــــری شــــده ام در هـــــوای تو

تــو ای مســــافر از مـــــا بریــــده دل

منم همــــان کــه نشســـته به پـای تو

گذشتــه ای و ندیـــدی که شمــــع من 

چـه چکّــه چکّــــه چکیـــــده بـرای تو

دوباره صحبت سنگ است و قلب من

دوباره می شــکنــــــم زیـــر پــــای تو

منـــم کــه آمـــدم از نیــــل رد شـــوم

کجـــاست دختــــر موسی عصــای تو

تویی که مظهــــر مهـــری چـرا به من

فقــــط رسیـــده خدایـــا جـــــفای تو

دخیل حضرت عشـق است شعـــر من

شفـــــاعتــــی بکنـــــد از خـــــدای تو

به انتظــــار تو هـــر شب غــــزل منم

بیــــا تمــــام غــــزل هــــا فـــــدای تو

علی_نیاکوئی_لنگرودی🍁

.....

چشانم را میبندم و میروم به رویای با تو بودن...

تک به تکِ دکمه های پیراهنم را میبندی...

یقه ام را درست میکنی و همانطور چشم در چشم من خیره میشوی...

وباز هم داستان شیرین لبانت و خنده هایت بر قلب من شکرک میزند...

چشمانم را میبندم و میگویم چقدر خوب میشد که بودی تا به جای پیراهن وارفته ی اتو نکرده ای که تو دوستش داشتی...تو را تن کنم بر جانم...

محمدجواد_تقیپور

.....

اگر مرا دوست نداشته باشی

دراز می‌کشم و می‌میرم

مرگ نه سفری بی‌بازگشت است

و نه ناگهان محو شدن

مرگ دوست نداشتن توست

درست آن موقع که باید دوست بداری.

رسول_یونان

.....

مُهم نیست که شانه هایَت تجسم است

و آغوشـت خیال

هـمه یادت اینجاست

نگاهَـت..

صدایَـت..

خنده هایَـت..

دیگر چـه مـیخواهَـم؟

علی_قاضی_نظام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">