قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 113

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ق.ظ

به شب سلام

که بی تو رفیق راه من است


سیاه چادرش امشب،

پناهگاه من است


به شب که

آینه ی غربت مکدر من


به شب که

نیمه ی تنهایی سیاه من است

حسین_منزوی

........

در شبان غم تنهایی خویش


عابد چشم سخن گوی توأم

حمید_مصدق😔

........

هر شب 

زیر سقف خیال 

حریر نازک تنت 

چنان وسوسه ام میکند 

که تا سحر

جام به دست آوای عاشقانه سر میدهم !

**

نه تو خودت بگو !

اگر شب نبود 

 زیر نور کدام مهتاب

 فرشته تر میشدی 

تا من 

کنار پنجره 

در وادی سکوت 

در حسرت به آغوش کشیدنت پرپر بزنم !

**

نگاهت را 

روی لب هایم بریز !

بگذار

از چشمهایت 

چنان شعری بسرایم که 

هیچ شاعری 

قادر به تفسیر آن نباشد !

**

دیوانه منم !

وقتی 

زورق خیالم در تلاطم آغوشت 

چنان غرق شد که_

هیچ موجی 

قدرت بازگردانش به ساحل را نداشت !

**

هر روز صبح 

عطر گلهای باغچه تنت 

خرت و پرت های خانه را 

چنان مست میکند 

که مدام 

زیر گوش هم 

نجوای عاشقانه سر 

معصومه_قنبری(ترنم باران )

...........

می نوازم سازِ

               تنهایی

                 خود را با دلم


گوش کن

      این قطعه

           از چشم تو

                مانده یادگار....

امیر_اخوان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">