قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 109

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

باز در چهرهٔ خاموش خیال

خنده زد چشم گناه آموزت


باز من ماندم و در غربت دل

حسرت بوسهٔ هستی سوزت...

فروغ_فرخزاد

.........

گاه یک سلسله ویران شده از آتش آه

گاه یک کوه بهم می خورد از یک پر کاه


آه از احســاس زلیـخا که نفهمیـــد چــرا

یوسف از چاه درآمد خودش افتاد به چاه


هر چه از زهد نگه داشته باشی یک عمر

می رود از کف تو گاه به یک لحظه نگاه


شب ما ابری و بی ماه خدا می داند

برساند چه کسی بوسه ی مرداب به ماه


توبه کن توبه اگر هر چه گنه کار تری

مستجاب الدعوات است دل غرق گناه

علی_نیاکوئی_لنگرودی🍁

........

توهمنشین منی  به بساط  مهمانی 

شوم کناردیارت چو، ذبح قربانی


ندیده ام کسی مثل تو، مهربان

ونجیب

نخوانده ام به کتابی، امید وحیرانی


توشبنمی که نشسته به برگ گل، هرصبح 

تودرد آمدن  آفتاب رادانی


من ازتودرس گرفتم که زندگی زیباست

فقط عبور کنیم از دیارحیوانی


بیا کنار دلم ، نبض عشق رابشنو

ببین که نقطه ی عمرم شده ست عرفانی


به گریه های شبانه ی هجر من سوگند

که تو برای دل من همیشه می مانی


زاشک رفتن توچشم من ببین گردید

بسان جاده ی خیسی به فصل بارانی


بیا که غوره ی چشم من وتومٍی گردد

شراب سرخ قدیمی، به شام زندانی


تومیزبان منی درکنارسفره ی صبح

نمیروم ؛ مگرآنکه مرازخود رانی


مرابه کشتی بی نا خدا دراندازی

به شوق تست دلم در هوای طوفانی

محمدابراهیم پژوهش(صابر)

.......

محبوب ام !

تو را قسم به 

چشمان نجیب عشق 

هر کجا هستی باش ...

فقط -

نگاه هایت را 

طوری به من ببخش 

که از ؛

ستاره کلامت 

 ایوان سینه ام نور باران شود !

معصومه_قنبری(ترنم باران)

..........

شب است و ازسکوت دل انگیزش


تمام احساس به رقص می آید


ابهت شب انگار زمین وآسمان رابهم رسانیده..


این سکوت، 


آرامش رابه روح زخمی من تزریق میکند


پروانه_زنگنه

........

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ‌ﺟﺎ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﻓﺖ

ﻭ ﻓﺮﻗﯽ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻨﺪ

ﮐﻪ ﻓﺎﻧﻮﺳﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﯾﺎ ﻧﻪ؟

ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﮔﺮﯾﺰﺩ 

ﺍﺯ ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﻧﻤﯽ‌ﺗﺮﺳﺪ!

ﺭﺳﻮﻝ ﯾﻮﻧﺎﻥ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
م.ر م.س

نظرات  (۱)

۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۲ http://chaturbatetokenshack.online/
Hi i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this
piece of writing i thought i could also create comment due
to this brilliant piece of writing.
پاسخ:
Thank you

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">