قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 105

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

روزها، پر و خالی می‌شوند

مثل فنجان‌های چای

در کافه‌های بعدازظهر

اما

هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد

این که مثلا

تو ناگهان

در آن سوی میز نشسته باشی

گاهی، فنجانی

روی کاشی ها می‌افتد

حواس ما را پرت می‌کند.

رسول_یونان

..........

دوستت دارم 

که می گویی 

به من

بی اختیار 


گوشهایم می شود 

سنگین که تکرارش کنی

حسین_مرادی

........

تو می‌دانی

حتی اگر کنارم نشسته باشی

باز هم دلتنگ توام! 


حالا ببین نبودنت با من چه می‌کند …

عباس_معروفی

...........

مگر نسیم سحر بوی زلف یارمنست

که راحت دل رنجور بی قرار منست


به خواب در نرود چشم بخت من همه عمر

گرش به خواب ببینم که درکنار منست...

سعدی  🌹

........

من از سرمایه ی عالم‌همین یک


"قلب"را دارم



اگر چیزی دگر مانده است،


آن را هم هدر گردان...


فاضل ــ نظری

.........

ناخن 

به


جگر چند زنم آه که عشقت


سازی


به

کفم داد که ننواخته بودم...


سلیم ــ طهرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">