قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 101

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

نشانی آغوشت را 

به من بده !

بگذار 

انتهای همین کوچه بن بست 

چنان ببوسمت که_

عشق با 

گونه های گل انداخته 

زمزمه های ما را 

برای مردم شهر تفسیر کند !

معصومه_قنبری(ترنم باران )

........

جان دلم...

وقت هایی که دلتنگ تو میشوم

به تو و خاطراتت فکر میکنم

لبخند دلنشینی روی لبهایم می اید

چشمانم برق میزند

اما

اما کمی بعد که به خودم می ایم

وقتی میبینم دیگر ندارمت...

اشک...

اشک.......

اشک میریزم...

........

دوست دارم بپاشمت روی زمین وسیعی

هی باران ببارد باران ببارد

هی تکثیر شوی!


یک صحرا"تو"

داشته باشم 

فصل درو شود

بچینمت یکی یکی

میان دامن گلدارم بریزمت.....

وبهار از حسادت تب کند!

تابستان سینه پهلو کند

زمستان بمیرد

دوباره بکارمت

سبز شوی

دوباره

دوباره.....

........

سر میگذارد امشب


قلبم به شانه ی دوست


مهمان کبوتر دل


در آشیانه ی اوست


ناصر ــ پروانی

.......

سخت است قلم باشی و


دلتنگ  نباشی


باتیغ مدارا کنی و سنگ

نباشی


سخت است دلت را بتراشند

وبخندی...


هی با تو بجنگند وتو در جنگ

نباشی...

نغمه ــ مستشار نظامی

......

می کُشد آخر مرا حس بلا تکلیفی ام...


هی به دستت پس،  به پا پیشم


مکش، کُشتی مرا !!

یاسر ــ نوروزی کما

.......

ببا و حوالی لب هایت 

جایی برای 

بوسه های من خالی کن !

جوری که بی تو 

بدمستی های شبانه را 

تاب نیاورم !

معصومه_قنبری(ترنم باران )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">