قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 97

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

زندگی چون ساعت شماطه دار کهنه ای

از توقف ها و رفتن های یکسان پر شده ست


چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم

چای می نوشم ولی از اشک، فنجان پر شده ست

فاضل_نظری

........

🙏🍀🙏


دﻟﺨــٖﻮش ﮔـﺮﻣـﺎے ڪﺴـےﻧﯿﺴﺘﻢ

آﻣــﺪﻩ ام  ﺗﺎ  ﺗـﻮ  ﺑﺴـــــﻮزانی ام 


آﻣﺪﻩ ام  ﺑﺎ  ﻋــﻄــــــﺶ  ﺳــﺎﻟــها

ﺗﺎ ﺗﻮﮐﻤــےﻋــــﺸﻖ ﺑﻨﻮﺷــﺎنــی ام

محمد_علی_بهمنی

.......


‎‎‌‎‌🎼❤️

ای دیر به دست آمده، بس زود برفتی

آتش زدی اندر من و چون دود برفتی


آهنگ به جان ِمن دلسوخته کردی

چون در دل من عشق بیفزود، برفتی

انوری

.......

.

داشتم حرف میزدم که خوابش برد

صبح فرداش مدام عذرخواهى:

واى نفهمیدم اصلا کى خوابم برد

خسته بودم چشم هایم رفت...


ادامه میداد و نمیدانست 

براى یک مرد

عاشقانه ترین کارى که یک زن میتواند انجام دهد

همین خواب است؛


همین خواب که یعنى کنارت آرامم

همین خواب که یعنى صدایت خوب است

همین خواب که یعنى شب با تو برایم

تمام و روز با تو آغاز خواهد شد.

همین خواب ها هستند که به مرد میفهمانند

یک زن چقدر دوستش دارد،


همین خواب ها که زن گاهى

به جاى گفـتن دوستت دارم" انجام میدهد

........

تو فقط بگو دوستت دارم !

من قول میدهم 

با هر طعمی که تو دوست داشته باشی 

آنقدر ببوسمت که _

لای نفس هایم 

شیرین زبانی را فراموش کنی !

معصومه_قنبری(ترنم باران )

........

.



-حس کن مرا؛

که دست برده داخل گیست.

حس کن مرا؛

بر لکه‌های بالش خیست.

حس کن مرا؛

در «دوستت دارم» در ِگوشت.

حس کن مرا؛

در شیطنت‌هایم در آغوشت!


حس کن مـــــرا؛

در آخریـــن سطر از تشنج‌هام…

حس کن مرا؛

حس کن مرا... که مثل تو تنهام! 


حس کن مرا و ذوب شو در داغی دستم 

بگذار تا دنیا بداند «هستی» و «هستم».

........

کنارم بمان

می خواهم بوسه بارانت کنم !

آن قدررررر که شب 

با ملودی 

بوسه های گل بوی ِ ما 

از خواب برخیزد و 

ترانهء عشق سر دهد !

معصومه_قنبری(ترنم باران )


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">