قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه95

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

تنها شده ام ، غزل برایم بفرست ...


 از عطر تنت بغل برایم بفرست ...


کامم همه از دوری تو تلخ شده ...


 از کنج لبت عسل برایم بفرست ....

..........

با منِ بی کٖسِ تنها شده، یارا تو بمان

همه رفتند از این خانه خدا را تو بمان


منِ بی برگِ خزان دیده، دگر رفتنی ام

تو همه بار و بری، تازه بهــارا تو بمان

هوشنگ_ابتهاج

........

غم عشقت ز گنج رایگان به 


وصال تو ز عمر جاودان به 


کفی از خاک کویت در حقیقت 


خدا دونه که از ملک جهان به

💞   💞

باباطاهر

.......

عقل میگوید

شب است اکنون و باشد وقت خواب

عشق میگوید 

که من هستم...!

توانی رو بخواب...!

الیاس_پارسا

...❤️❤️❤️

به چشم خسته‌ی من نیز خواب می‌رسد اما


شب ِ فراق، دل ِ بی ‌شکیب اگر بگذارد...

سجاد_رشیدی_پور

.......

دستانت را 


به من بده


تا ذکرِ 


دوست داشتنم را


با انگشتانت 


شماره کنم

❤️

فرهاد_فرهادی

........

خوشم من با غم عشقت 

طبیب آمد ،

جوابش کن...

شهریار

.......

🍀🌹🍀🌹


کافیست 

تصورت کنم  قلم 

خودش 

عاشقانه می نویسد

علی_قاضی_نظام

🍃🌸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">