قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 96

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

با قلم می گویم :


ای همزاد،ای همراه،ای هم سرنوشت

هر دومان حیران بازیهای دوران های زشت...


شعرهایم را نوشتی دست خوش؛

اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟

فریدون_مشیری

........

شمع لرزان نیستم تا ماند از من اشک سرد


آتـشــی جــاویــــد باشـــد در دل خاکـستـــــرم

  رهی_معیری

........

از تو گفتم 


با دلـــــــــــــــم 


کوتاه آمد گریه ڪــــــــــرد

کاظم_بهمنی

.😔😔

.......

غمِ  عالم  به  دلم بود و کسی یار نشد


به  منِ  خسته  و  آزرده  طرفدار نشد



ما گرفتار نگاهی و فقط دلخوش از او


او گرفتار  کس ِ دیگر  و  دلــــدار  نشد😔

..........

جای دل، آتشی از مهر تو در سینه روان،


جای خون، عشق تو در جان و تنم شعله‌ور است...

فریدون_مشیری  

........


آتشی افتاده از چشمت به نی زارِ دلم...


وای اگر طوفان بیاید رقصِ آتش دیدنی ست...

حمید_صفاریان

........

هوسِ خیال انگیز آغوشت

 

تا شرر میزند به جان من


زمان از سر شوق

 

ساعت عشق را اعلام می کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">