قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حال من خوب است امّا با تو بهتر می شوم

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

حال من خوب است امّا با تو بهتر می شوم

حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم

آخ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم

میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
م.ر م.س

نظرات  (۶)

زیباست.
زیباست.
زیباست .فکر کنم تو قافیه ایراد داره
شعر فوق العاده زیبایی است.
فوق العاده است
شعرخیلی قشنگیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">