قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حکایت های جالب و واقعی 13

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ق.ظ

میشه چند جلسه بیاین ... !

دبیر ورزشمان ، آقای ... ، که از قضا دبیر دورۀ دبیرستان من بود می گفت : « در یکی از مدارس غیرانتفاعی منطقه یک ، خانمی وارد دفتر معلّمان شد و از تک تک همکاران دربارۀ وضعیّت درسی پسرش جویا می شد و از آن ها می خواست برای کلاس خصوصی وقتی تعیین کنند و به منزلشان تشریف بیاورند. وقتی به من رسید گفتم :« ببخشید من معلّم ورزشم ! » گفت : وضعیّت پسرم چطور است ؟ آیا بیست می شود ؟ » من گفتم : « چون پسرتان کمی ! چاق است و کم تحرّک ، بعید می دانم بیست شود .» با احترامی خاصی گفت : « میشه چند جلسه کلاس خصوصی بیاین و در پارکینگ منزل با او کار کنین ؟ »

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
م.ر م.س

نظرات  (۲)

خوش به حال پول دارها.
پولدارها این طوری اند دیگه . شاید هم رسم از ما بهتران این طوری باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">