قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 92

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

.


به اندازه ی 

تمام باران های عالم

تمام غنچه های شکفته شده 

تمام ریگ های بیابان ..

ستاره های آسمان ..

و انسان های دوران ..

به اندازه ی 

همه ی زیبایی های جهان ..

دوستت دارم هایم را 

که قبلا گفته ام ..

خواستم بگویم 

به اندازه شان 

دلم برایت تنگ شده است ...

..........

ای چشمان مست تو

مینای شراب من

یاد تو چه میکند

با حال خراب من...

.........

چشمانت 

میکده ایست ممنوعه

میان کوهستانی دور !

و من هر شب 

کاسه ای جنون 

سر می کشم و پیاده

به دیدنشان می آیم !

چه رُمانتیک است 

سرمست از چشمان ِ مست تو بودن !

معصومه_قنبری(ترنم باران )

.........

.


می گویند

پنجشنبه روزی برای با خودت بودن است...

وقت بیرون رفتن وخاطره ساختن !

و من هر پنجشنبه

 به حرمت تمام خاطرات نداشتهِ مان

دست خیالت را میگیرم ...

می رویم؛  

می رویم

و می رویم...

تا ناکجا آباده رویاهایی که فقط رویاست!

دستت را می گیرم و می رویم 

و به جایی نمیرسیم

می رویم آنقدر که محو شویم

که من نباشم

که تو نباشی

که ما شویم

که ما باشیم

پنجشنبه های من فقط

پر از حسِ حسرتِ داشتن توست...

.........

.


در قلبم کسی را پنهان کرده ام...


که شنیدن صدایش

طرز نگاه کردنش

حتی راه رفتنش را خیلی دوست دارم ...


و او شاید نداند ک شیرین ترین

میوه ممنوعه ی جهانِ من است...


درست است که مالک قلبش نیستم 

اما بجای همه رهگذرها

همه گل فروش ها

همه کتاب فروش ها...

همه آدمها.......


من

بجای همه دوستش دارم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">