قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 91

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ


اینکه همه اش به تو فکر کنم

و تصویرت جلوی چشمم باشد  

و  ذهنم از تو پر شده باشد 


اینکه در هوایی که نباشی نفسم بگیرد

 یا با شنیدن اسمت

دلم هری بریزد پایین

و تمام وجودم گر بگیرد 


یا اینکه 

با دیدن هر کسی از دور

یا هر سیاهی در شب

آرزو کنم که "تو" باشی 


یا اصلا همین که 

کسی بجز تو 

پا در شهر رویاهایم نگذاشته ....


چه مفهومی می تواند داشته باشد 

جز اینکه عشق را 

برایم به ارمغان آورده باشی ...


اینکه دیگر نشانی از خودم باقی نمانده 

و هر چه هست ، تویی

مگر غیر از عشق ، نام دیگری دارد 

 

کاش می دانستم 

اصلا تو 

فکر می کنی به من...

........

کلاف درهم روحت را 

رها کن خوب من ...

بیا 

بیا و تمام جاده های پر پیچ و خم را 

تمام واحه های 

خشکیده قنات را 

تمام ابرهای 

بی باران را 

به چشمه ها 

به ریشه ها 

به عشق 

آشتی بدهیم .. 


بیا و کمی شیطنت کنیم 

از لبهای هم بوسه بچینیم 

در آغوش هم رها شویم 

شعر بخوانیم 

ترانه شویم 

پر بکشیم ...  

😔....

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

درِ این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت 


خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد

تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت

هوشنگ_ابتهاج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
م.ر م.س

نظرات  (۱)

Hi there to all, it's in fact a nice for me to visit this web page, it
includes precious Information.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">