قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 90

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ

.



صبح های این روزهای من...

مانند عاشقان دل باخته نیست...

به جای آفتاب چشمان تو،آفتاب خورشید تنهای آسمان

به جای نسیم عطر موهای تو،نسیم عطر تنهایی من

به جای عسل لب های تو،شیرینی های جور و واجور

به جای صبح بخیر های عاشقانه ات با ناز،صبح بخیر گوینده رادیو بلند میشود...

میبینی به جای تمام بودن های تو این دنیا ساختیگیش را آورده...

نمی خواهی بیایی؟؟

تا زندگیم،

تا صبح هایم،

رنگ واقعیت بگیرد...

.........

همیشه گفته اند عطر ها جدایی می آورند 

 برای آن ها که دوستشان دارید عطر نخرید، این همه هدیه در دنیا هست...

می خندیدم به این خرافات! 

آخر نمیشود که 

چه دلیل دارد اصلا، یادت هست؟ خندیدم و گفتم نه جانم چه معنی میدهد گوش نده به آنها... 

ولی میدانی چه شد؟ 

روزی که شیشه عطری که برایم گرفته بودی را خالی دیدم، فهمیدم نیستی دیگر 

رفته بودی 

طول عمر رابطه ما درست به اندازه شیشه کوچک یک عطر بود 

طلسم شیشه عمر رابطه دونفره مان همان شیشه خوش بویِ لعنتی بود 

همانقدر کم، و همانقدر تلخ دوست داشتنی...

اما حالا

شیشه عطر خالی، جایت خالی و اما یادت...

یادت.... ؟!

.......

هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی

من قاصد خود بودم و دیدم تو چه کردی


مغرور، ولی دست به دامان رقیبان

رسوا شدم و طعنه شنیدم، تو چه کردی؟

فاضل_نظری

.........

شِنیده بودم که

شَب ها قبل از خواب ،

به هر چیز و هر کس فِکر کُنی ،

به خوابَت می آید ..

من که هر شَب عاجِزانه تر از شَبِ قبل

به تو فکر میکنم ،

چرا دست کم

به خواب هایم نمی آیی بی معرفت ؟!


عـزیـــز رَفـتـــه بـــه بـــادَم چِــــرا نِـمــی آیــی ؟!

شُمرده ای ؟! صَدُمین مَرتبه ست این خواهش

........

جان دلم...

دیدی وقتی کسی میخواهد

 به سفر طولانی برود یا برای مدتی از عزیزانش جدا شود،برایش پشت پا درست میکنند به این نیت که سلامت به خانه برگردد؟؟؟

راستش من آش پشت پا بلد نیستم

ولی تا دلت بخواهد بعد رفتنت اشک پشت پا برایت ریختم...

چرا پس انقدر رفتنت طولانی شد؟؟

عیبی ندارد تو به رفتنت ادامه بده

من هم صبح تا شب پشت سرت اشک میریزم...

.........

رفتنت خیــــر است بـــاور می کنم، حرفی نـــــزن

آه من با اینـــکه ســـوزان است دامن‌گیــــر نیست


علی_نیاکویی_لنگرودی 🍁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
م.ر م.س

نظرات  (۱)

۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۱ real psychic readings
من خیلی خوشحالم که این صفحه را کشف کردم. من می خواهم به خاطر این شگفت انگیز از زمان های قدیم تشکر کنم
خواندن!! من قطعا واقعا هر چیزی از آن را دوست داشتم و من شما را به عنوان یک ذخیره کرده ام
مورد علاقه برای دیدن اطلاعات جدید در سایت شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">