قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 80

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

کاش


پایان یکی از این روزها


شب نباشد


تو باشی...

😔......

هر چیز قاعده‌ای‌ دارد


جز عشق،


و عشق


انگار تا ابد بی‌قاعده است...

😔.....

چه چیزهای

 کوچکی

 عمیق ترین فاصله ها

 را می سازند

😔......

@betoasal


گفته بودم بی تو میمیرد دلم اما نمُرد!!!


زنده ماند آری !! ولی دیگر برایم دل نشد

استاد_مجتبی_سپید

........

من باشم و 

شاخساری از بلوط ..

و نسیمی که 

هر دم عطر نفس های تو را ....

آه .._محبوب من !

میترسم 

سر انگشتان عاشقم 

چنان از تو بسرایند 

که نامت 

ورد زبان چشمه شود .... 

و اهالی دشت 

دیوانه وار

 برای  دیدار تو 

پا به خیال من بگذارند ...!

معصومه_قنبری_ترنم باران 

ّ...........

من که مشغول

     به دنیایِ بدی ها هستم

                      تو ولی 

                         خوب تراز

                                 خوب تر 

                                   از خوبی تو


من و تو

     جان دلم

     منفی و مثبت 

                هستیم

                حاصل جمع من و تو 

                        که جوابش پیداست...

امیر_اخوان

.........

من

خسته

در بستر بی خوابی خویش

درِ بی پاسخِ ویرانه ی هر خاطره را کز تو در آن

یادگاری به نشان داشته ام کوفته ام.

 

احمد_شاملو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">