قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 74

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ق.ظ

دقت کرده ایی؟

اکثر شعر هایم را

عصرها مینویسم


حجم نبودنت

در پایانِ روز

جایی بین

روشنایی و تاریکی

سنگین تر است....

امیر_اخوان

........

رنگ ها را تو به جهان بخشیده ای

گر نبودی تو،

 بی گمان

سیاه و سفید می ماند این جهان ..

نزار_قبانى

........

و سهم من از آن همه عشق

بی صدا شکستن لای دفتر شعرهایم بود...

رضا_کریم_پور

.......

گاهی

وسط خنده ها

یک آن 

یک خالی ِ عمیق ِ بزرگ

آدم را می بلعد!

خالی ِ عمیق ِ بزرگ ِ نبودن ِ کسی...


معصومه_صابر

..........


بِنازم بر وفای گُل، کہ حتی بعدِ پژمُردن

زِ عطرش می توانےیافت، نِشانِ باغْبانش را


حسین فروتن

........

پیش بیا ، پیش بیا ، پیشتر

تا که بگویم غم دل بیشتر

دوست ترت دارم از هر چه دوست

ای تو به من از خود من خویش تر

دوست تر از آنکه بگویم چقدر

بیشتر از بیشتر از بیشتر

داغ تو را از همه داراترم

درد تو را از همه درویش تر

هیچ نریزد به جز از نام تو

بر رگ من گر بزنی نیشتر


قیصر امین پور

........

نازنینا! نظری کن

       منم این خسته راهت


شرر افکنده به جانم

       صنما! برق نگاهت


سحرم روی چو ماهت شب من زلف سیاهت


به خدا بی رخ و زلفت،نه بخسبم نه بخیزم

مولانا

........

من هیچ گاه 

عاشق تو 

نبوده و نیستم اما 

هر بار که 

به تو 

می اندیشم 

این احساس لعنتی 

مو به مو  ؛

حرف های دلم را

 به زبان می آورد !

معصومه_قنبری(ترنم باران )

........


خسته‌ام! سنگ نزن، هی نشکن روح مرا



شده‌ام عاشق یک آینـه ‌نشناس، چـرا؟

 مهدی_اخوان_ثالث

‎‌‌‎‌‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۵
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">