قند پارسی.

فرهنگ و ادب
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عاشقانه 35 -تنهایی

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

.




هر صبح به تو فکر میکنم!

تیتر تمام جراید را برایت مرور میکنم!

صبحانه را بدون تعارف چشم هایت

صرف میکنم...

از ایوان صدای گنجشک ها را میشنوم،

که باز به پای تو پیچیده اند!

عطر گس خیالت که بر

روی پیرهنم خالی می شود،

فراموش.میکنم

نیستی''

آفتابی برایت کنار پنجره میگذارم،

تا باز هوای عشق

بر شانه های خسته ات بتابد..

تو بوسه ای برصورت بهار بکاری ''

من چاشنی لب هایت'' را،

بردهانم بو کنم''

تا رنگ زیبای بهار نارنج ها

 لبخندهایت را

بر گونه هایم

چال بیاندازند...

......

.


تو رفته ای و اما همه چیز خوب است!


مدتها به جایی خیره نمیشوم

نه به صفحه ی  موبایل

و  نه به نقطه ای از دیوار!

شعرهای غمگین

آهنگ های تب دار و فیلم های درام

حرف دل من را نمیزنند!


مادرم غمِ مرا نمیخورد 

دوستانم مرا ترک نکرده اند 

حواسم سر جایش جفت است!

اصلا همه چیز سر جای خودش است

همه چیز مثل قبل؛


فقط من دروغ را بلد شده ام!!

........

امشب تمام حوصله ام 

خیس گریه است 

باران ،

مرا گرفته در "آغوش" و 

نیستی ...

.......

تو رفتی و نفس گرم عاشقان با من

ستاره سوختگانند مهربان با من


به یاد عشق تو تا من ترانه خوان گشتم

جهان و جمله جهان شد ترانه خوان با من

حمید_مصدق

.......

.



به نبودنت...

از کنار که نگاه میکنم

چشم هایت...

مهربانتر از روزهای بودنت 

به چشمم می‌آید


موهایت حریرتر

لبخندت ملیح تر

دست هایت گرم تر

آغوشت امن تر

کلماتت شیرین تر

خنده هایت...


خنده هایت...

........

.



آه که این "تر" های لعنتی 

کجا بودند

آن روز ها که بودی


که حالا

جزء جزء به تو اضافه میشوند

و اشک اشک

گونه هایم را تر میکنند!!


از کنار نگاهم کن

شاید من را عاشق تر دیدی

شاید از گذشته‌ام گذشتی

شاید کنار آمدی 

و باز کنارم نشستی...

.......

شاید این عشق به تعبیر تو کوچک باشد


یا که باور نکنی ، یا به دلت شک باشد


حال من ، بی تو ، همان کودک بی حوصله است


که شب و روز ، به دنبال عروسک باشد


بی تو مهتاب شبی ، وای دلم میلرزد


پیچ این کوچه اگر ، بی گل پیچک باشد

محمد آهنگر

........

.


دلم را صابون میزنم

هر روز و هر لحظه

که ممکن است اتفاقی ببینمت

اتفاقی از کنارم رد شوی

و خیلی اتفاقی تر به من سلام کنی


میدانی؟

دلم را خوش میکنم 

به همان چند لحظه ای که نگاهت میکنم

و جواب سلامت را میدهم


میدانی؟

دلم به همین اتفاق های کوچک هم راضیست

دلم فقط دیدنت را میخواهد

چند لحظه

از دور حتی


میدانی؟

دلِ من

دلِ روزهای سخت است

کنار می آید با دوست نداشتنت ..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
م.ر م.س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">